Vakttelefon utenom kundesenterets åpningstider

Trenger du assistanse utenom våre åpningstider?

Skulle det oppstå et nødstilfelle utenom våre åpningstider kan du ta kontakt med vår vakttelefon.

Vi presiserer at vakttelefonen kun skal benyttes i forbindelse med nødstilfeller som brann, vannlekkasjer, lås- eller nøkkelproblemer.

Nødstilfeller

Nødstilfeller ved vannlekkasje gjelder ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin som ikke fungerer som de skal. Ved tett sluk anbefaler vi deg først å sjekke sluket selv og sjekke vannlåsen. Her kan du lese om hvordan du selv kan rense avløpet. Om vannet renner unna – selv om det er sakte, telles dette ikke som et nødstilfelle.
Nødstilfeller ved brann gjelder ikke komfyr som ikke fungerer, kun ved brann.

Lås- og nøkkelproblemer

Har du låst deg ute av leiligheten eller har nøkkelproblemer gjør vi oppmerksom på at ved innlåsing etter kontortid (17.00 – 08.00) vil det påløpe en innlåsingskostanad som du selv må godkjenne og betale.

Da kan du ringe vår vakttelefon: 480 60 200.

Informasjon om Coronavirus

Les Heimstaden Norge sine generelle forholdsregler og oppdateringer.

Klikk her