Vakttelefon utenom kundesenterets åpningstider
Vakttelefon utenom ordinære åpningstider

Trenger du assistanse utenom våre åpningstider?

Skulle det oppstå et nødstilfelle utenom våre åpningstider kan du ta kontakt med vår vakttelefon.

Vi presiserer at vakttelefonen kun skal benyttes i forbindelse med nødstilfeller som f.eks vannlekkasjer eller lås- og nøkkelproblemer. Ved utrykninger som følge av situasjoner der leietaker selv er ansvarlig, vil det påløpe en kostnad.

Vannlekkasje

Nødstilfeller ved vannlekkasje gjelder ikke vaskemaskin eller oppvaskmaskin som ikke fungerer som de skal. Ved tett sluk anbefaler vi deg først å sjekke sluket selv og sjekke vannlåsen. Her kan du lese om hvordan du selv kan rense avløpet. Om vannet renner unna – selv om det er sakte, telles dette ikke som et nødstilfelle.

Lås- og nøkkelproblemer

Har du låst deg ute av leiligheten eller har nøkkelproblemer gjør vi oppmerksom på at ved innlåsing etter kontortid (16.00 – 08.00) vil det påløpe en kostnad som du selv må godkjenne og betale.

Kontakt vår vakttelefon ved å ringe: +47 480 60 200.

Ved alvorlige hendelser

Ved alvorlige hendelser som brann, personskader, vold etc. ring alltid nødetatene først. Nødnumrene er som følger:

Brann: 110
Politi: 112
Ambulanse: 113